TJV OLD STARS etsii uusia pelaajia

Laji on jääkiekko, joukkueen kotipaikka on Tikkurila Areena,Vantaa ja pelattava sarja SJL 60+ seniorisarja. Joukkueeseen kuuluu 103 jäsentä ja kalenterissa on 1 tulevaa treeniä tai peliä.

Hei!
Tule mukaan harrastamaan ja pelaamaan aikuisten harrastejääkiekkoa Vantaalle ja Pääkaupunkiseudulle.TJV OLD STARS,Tikkurila,on v.1991 perustettu aikuisten harrastejääkiekkoseura.Mukana toiminnassa on edelleen ex-aktiivi pelaajia kuin myös muita eri tasoisia ja ikäisiä harrastejääkiekon pelaajia.Seuralla on jäävuoroja pari krt/viikossa ja osallistumme SJL:n eteläisen-alueen 60+ seniorisarjaan.Mikäli sinulla on kiinnostusta tulla mukaan harrastejääkiekon pariin ja harrastamaan lajia,olet tervetullut.Seura hakee edelleen lisää uusia pelaajia/harrastajia mukaan toimintaan.Helpointa on ennakkoon ottaa yhteyttä joukkueenjohtajaan ja sopia osallistumisesta yhteiselle jäävuorolle. Valtaosa aktiivi harrastajistamme on ollut mukana jo pitkään,mutta mukana on myös uudestaan lajin aloittaneita harrastajia.Haluamme pitää,aikuisten harrastejääkiekko hengessä,kaikille uusille sekä vanhemmille aktiivisille pelaajille ja harrastajille matalaa kynnystä sekä mahdollisuutta osallistua ja tulla mukaan toimintaamme.Tarkemmat yhteydenotot suoraan joukkueenjohtajaan.

Aikuisten harrastejääkiekko terveisin!
TJV OLD STARS
Tikkurila,Vantaa

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 4 tuntia sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
TJV OLD STARS: kokoonpano