TJV OLD STARS syntyi v.1991 TJV:n(Tikkurilan Jääveikot) Klaus "Eda" Ahosen toimesta.Tavoitteena oli laadukas jääkiekon harrastaminen&sarjapelaaminen eri seniori ikäluokissa ja tasoilla.Nykyään TJV:n jäävuoroilla käy eri ikäisiä sekä tasoisia harrastekiekkoilijoita.Mukana on edelleen muutamia TJV org.I-divisioona joukkueen pelaajiakin.SJL Et-alueen seniorisarjoissa on menestys ollut myös hyvää eri kausina.Kansainvälinen huippu oli v.2004 CARHA:n WORLD CUP:ssa Ottawassa jolloin seura voitti "tupla”🏆🏆mestaruudet 40+ja 45+Ikäluokissa.Mukana olevia pelaajia yhdistää ”reilun pelin”henki.Hyvä fiilis jäällä, koppihuumori,pelin kunnioittaminen sekä iästä ja taidoista riippumaton tsemppaaminen ovat seuran perusarvoja.Kiekkokausi 2023-24 on seuran 33:s ja osallistumme alueen 60+ seniorisarjaan.

Laji Jääkiekko
Kotipaikka Tikkurila Areena,Vantaa
Sarja SJL 60+ seniorisarja
Jäseniä 103
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.

Kommentti tapahtumaan

Pelit ja treeni
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.

Kommentti tapahtumaan

Pelit ja treeni
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.
Lue loput viestit

Yhteyshenkilö:Y.Pärssinen

Yhteydenotot kts.alla.

Sähköposti:yrjo.parssinen@kolumbus.fi

GM / Joukkueenjohtaja: em. YP yhteystiedot

Kotihalli ja kotipaikka: Tikkurila Areena,Läntinen Valkoisenlähteentie 52-54,01300 Vantaa

Viikoittaiset harjoitusvuorot kaudella 2023-2024 ovat:

Tiistaisin päivävuoro klo.12:30-13:30 Areena Tikkurila.

Lauantaisin klo.11.30-13.00 jäävuoro Helsingin Jäähalli(harkka),Töölö 2.

Kotipelit: 60+ seniorisarjan kotipelit tiistaisin(parilliset vkot) klo.21.00-22.30 Herttoniemen jäähalli.

SJL:n eteläisen alueen tulospalvelu:

Edellisellä Jääkiekkokaudella 2022- 2023 TJV OLD STARS osallistui alueen 60+ seniorisarjaan ja saavutti sarja hopeaa!

Kiekkoterveisin!

TJV OLD STARS